Sabtu, 10 Julai 2010

"Tempat lepak Bagus punya"

SMK Titingan sebuah sekolah yg sangat kecil, hanya memiliki 8 bilik darjah, jd skolah ni bole muat kira2 500 pelajar sahaja, terbahagi 2 sesi pagi dan petang. Sidag petang mempunyai kira2 12 orang guru sahaja, 4 org guru lelaki termasuk saya. yg menghairankan, setiap kali aku masuk bilik guru yg sesak itu, hanya aku sahaja guru lelaki, yg lelaki lain x tau p mana.... suatu hari aku datang awal ke sekolah, sekitar 11.50 pagi, bilik guru dipenuhi guru sidang ptg dan pgi... tp semuanya pompuan... naik rimas aku, aku mencari guru lelaki yang lain tuk lepak sama... cari punya cari, jumpa 2 orang lepak dalam bilik komputer sekolah... wah... "Baik punya......." sejuuuukkkk ada aircond, internet>> layan fcbk!!!... x da gangguan.... aku pon tumpang la lepak sambil menunggu kelas sesi petang bermula.x bole jugak salahkan guru lepak dlam bilik komputer tu, bilik guru sedia ada sesak, panas bersebelahan dengan bilik darjah sememangnya x tenteram.... lebih2 lagi kaum adamnya kepupusan.....

Dengar nya bulan october SMK Titingan akan berpindah ke Bangunan baru. Tp x tau la, projek tu projek sakit, nampak siap mcm 2 tahun lagi.....

0 ulasan:

Catat Ulasan