Sabtu, 10 Julai 2010

"Assalamualaikum Cikgu"

6hb july : mendapat panggilan dari pejabat ppd tawau untuk melapor diri di SMK Titingan sebagai guru ganti untuk mengantikan guru matematik tingkatan 3 yang mengambil cuti mengandung selama 2 bulan. Melapor diri pada keesokan harinya > 7hb 7 2010 pada pukul 6 pagi, atas keperluan pihak sekolah, pihak sekolah menghantar aku ke sidang petang yg kekurangn 2 orang guru. daripada asalnya mengajar matematik, aku diberikan matapelajaran bahasa Inggeris Tingkatan 1 dan pendidikan Jasmani dan Kesihatan Tingkatan 2. aku menolak kerana jauh menyimpang dari opsyen/ ikhtisas sebenar. oleh kerana Penyelia Petang yakin untuk menyakinkan aku mengajar 2 subjek berkenaan, lebih - lebih lagi subjek Bi tu, aku pun terima la dengan kesediaan memberikan komitmen 110% meskipun sekadar guru ganti. hari pertama aku blum mendapat jadual mengajar, cuma mengisi kelas relief memanjang. masuk kelas ni la penghormatan yg aku terima >> " Assalamualaikum Cikgu". hehehehhehehe

0 ulasan:

Catat Ulasan